Heb je vragen over de dienstverlening van de Bibliotheek Maastricht of Centre Céramique, dan vind je hier enkele antwoorden.
Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan aan de publieksservice.
Vragen
-
Waarom kan ik niet meer inloggen in Mijn Menu, de Wise-app of bij de Online Bibliotheek?
Sinds 11 juni 2024 kun je met een en hetzelfde bibliotheekaccount inloggen bij je eigen bibliotheek in Mijn Menu of de Wise-app en ook bij de Online Bibliotheek om e-books of luisterboeken te lenen. Voorheen gebruikte je hiervoor twee aparte accounts.
Hoe werkt dit nu?
- Je dient zelf een keer opnieuw in te loggen in Mijn Menu op onze website of via onze Wise-app met je gebruikersnaam en wachtwoord. Let op: je kan geen e-mailadres als gebruikersnaam invullen, wel je 14-cijferige pasnummer.
- Ben je je inloggegevens vergeten? Je kan je gebruikersnaam hier opvragen. Je wachtwoord kun je hier opnieuw aanmaken.
- Je kan in het vervolg deze gebruikersnaam en wachtwoord ook gebruiken om in te loggen bij de Online Bibliotheek.
- Wil je meer weten? Ga dan naar Hulp bij inloggen of neem contact op met onze Publieksservice op 043-350 56 00 of publieksservice@maastricht.nl. We helpen je graag!
-
Heb je hulp nodig bij het lenen van de e-books of luisterboeken van de Online Bibliotheek?
Kijk hiervoor bij de veel gestelde vragen van onlinebibliotheek.nl. Kom je er toch niet uit? Kom dan naar het Digicafé of stel je vraag aan de publieksservice.
Lees meer... -
Hoeveel e-books en luisterboeken kan ik lenen?
Dat hangt samen met het abonnement dat je hebt afgesloten bij de Bibliotheek Maastricht. E-books en luisterboeken worden aangeboden door de Online Bibliotheek. Bij 'meer informatie' van jouw abonnement zie je hoeveel e-books en luisterboeken je kan lenen bij de Online Bibliotheek